Sunday, March 20, 2011

Bahagia


Apa yang di namakan kebahagiaan??

Setiap orang ingin selalu berasa bahagia…begitu juga aku…ya mungkin aku bahagia sekarang…bahagia dengan apa yang aku miliki sekarang…bahagia dengan perjalanan hidup yang aku pilih sekarang…tetapi sejauh manakah kebahagiaan itu akan berkekalan…apa jaminannya…

Tah kadangkala sukar untuk meramal kehidupan kita… oleh itu hargailah setiap apa yang kita telah miliki kerana kita tidak tahu apa yang bakal berlaku kelak…jadi sebagai insan kita hanya boleh merancang tetapi Allah yang menentukan segalanya kerana suratan kehidupan kita telah tertulis sejak azali lagi…walaupun kebahagiaan itu mungkin tidak akan bertahan lama…namun hargailah apa yang kita miliki kerana menyesal kemudian tidak berguna lagi…setiap pertemuan akan berakhir dengan sebuah perpisahan…tetapi biarlah perpisahan tersebut berakhir dengan kenangan yang terindah…yang dapat dikenang sehingga ke akhir hayat…

Awak thank a lot kerana sudi menjadi salah satu kebahagiaan hidup saya...i will never forget u as long as i live...u will always be my gfbff forever n ever...





p/s: WTF - Wa Tak Faham...WTH - Wa Tak Heran...OMG - Oh Menarik Gila...OMFG - Oh Memang Fantastic Gila (cm bes jek kn...hahahaha)



chiks
20/03/2011-Ahad
Sintok, Kedah D.A.

1 comment:

diah said...

like...like...like...thumb up