Saturday, August 4, 2012

.....



...sungguh aku tidak mengerti...sepi itu terus menujah perasaanku...

...tidak dapat ku ungkapkan ia...tetapi ia terlalu pedih untuk diharungi...

...aku masih sepi walaupun kini ia hadir di depan mataku...

...saban hari berlalu hanyalah sepi sebagai peneman...

...hilang sudah tawa riang sewaktu mula bertemu dahulu...lenyap sudah gurau senda...

...apa puncanya aku kurang pasti...mungkin salahku...

...tolonglah jika aku yang bersalah...nyatakanlah supaya aku bisa mengubah laku...

...maaf ku pinta dari mu...andai diri ini menyinggung perasaanmu...

...aku jua manusia biasa yang tidak terlepas dari melakukan kesilapan...

...andai kehadiranku ini membebankan mu serta mengganggu perjalanan harianmu...

...ku mohon seribu ampun dan maaf sekali lagi...

...berilah aku sedikit masa menumpang di sini...janganlah dikau risau...

...kerna apabila tiba masanya nanti aku akan pergi jua...

...aku doakan agar dirimu sentiasa beroleh bahagia...


chiks
4/8/2012 - Sabtu
Kluang, Johor D.T.

No comments: